söndag 23 september 2012

Träningsschema...

I dag hade Molly sitt tredje kalas för att fira att hon blev 3 år. Hon hade bjudit två kompisar och de hade jätte kul.
Efter allt kalasande fick det bli en löprunda för mig i kväll, meningen var att den skulle vara ca 7 km men den blev 9,7 km så jag var väldigt nöjd med det...
Nu gäller det att komma igång med träningen ordentligt för i februari är jag ju anmäld till öppet spår.
För att göra det ännu svårare för mig att skippa nån träning tänkte jag skriva mitt träningsschema för veckan här så får jag verkligen skämmas om det inte blir gjort :-)
Mån:löpning ca 7 km
Tis: styrketräning 30 min och promenad ca 45 min.
Ons:crosstrainer 30 min
Tors:löpning ca 45 min
Fre: vila
Lör: löpning ca 1 h
Sön: vila

Lite tufft men men det ska nog gå...

2 kommentarer:

  1. Du behöver träna axel/armar mera för att kunna skida bäst! Jag tänker att boddy-pump-stavar på en runda om 5-8 km 1 gång/vecka skulle kunna hjälpa med den träningen.

    SvaraRadera