söndag 13 januari 2013

Bortgjord?;-)

Oj oj nu var det länge sen sist.
I bland vet man vad man vill skriva men inte vad man kan skriva och därför blev det inget skrivet alls.
I dag har jag riktigt gjort bort mig.
Vi var och inhandlade en ny ugn och en ny spis snacka om att jag inte kan skylla på den usla spisen längre;-) hi hi...
Köpte ett nytt bastuaggregat också så snart kan vi använda bastun som stått oanvänd länge. Det är så skönt att beta av listan med fixa saker...
Jag är expert på listor och burkar säger min man. När han driver med mig och min organisations "mani" brukar han säga att jag kan väl skiva en lista och lägga den i en burk...
Annars då? Jo försöker tagga ner lite och radera så mycket stress som bara går. Stress kan vara bra, jag vet men stress hela tiden är inte bra, jag vet det också...nu. När man har farten i kroppen är det där med att tagga ner en ganska rejäl uppgift att ta sig an men dag för dag går det bättre och bättre. Mitt nyårs löfte är att ta hand om mig och hittills håller jag det. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar