torsdag 10 maj 2012

Ajjfån ja verkligen...

I dag har jag blivit med Ajfån ....och det är när man är i de där butikerna som säljer fååner och tekniska grejer som jag verkligen känner mig som ett riktigt fån. Bilverkstäder är ett till sånt ställe, därför anlitar jag inte bilverkstad nu mer utan jag har en egen liten bilfarbror som är snäll, förstående och fixar allt som behövs fixas utan att jag måste veta att det var nåt som var fel....billig är han med. Jag gillar såna människor, ärliga och snälla människor.

Vad gillar jag inte då? Tycker det är jobbigt med människor som ena stunden skiner i kapp med solen och nästa stund fräser de som en katt. Då är det bättre att vara konstant sur för då vet man vad man har och göra med. Det ska va stabilt...;)
 Själv är jag alltid super stabil, aldrig pmsig,sur eller grinig nej då inte jag ,här har ni en riktig solstråle;)
 Nu ska den här solstrålen studsa i väg och hämta sina underbart perfekta barn (som säkert inte alls är skit trötta och griniga och fulla med grus) från dagis. Sedan ska vi tillbringa den så kallade kvalitetstiden innan läggningsdags med att diskutera viktiga livsfrågor så som varför man inte får slå sin syster, bita sin bror  eller kladda joggi i hela soffan.
 Det ska bli UNDERBART!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar