måndag 14 maj 2012

Stark som en get!

I dag är jag stark som en get som min 5 åriga son brukar säga...ett annat utryck han använder är "ren som en struts":) men för att komma till saken då....i dag har jag både sprungit och tagit en promenad. I dag är jag sådär att skulle nån fråga om jag skulle med på ett gympa pass skulle jag hänga på det med.STARK var ordet!

Om 6 veckor ska jag ,syrran och Ronny väga oss och den som gått ner mest i procent vinner... Jag och syrran tävlar i lag mot R och får dela vår nedgång på 2. Vinner vi åker R på att betala en shopping weekend och vinner han får vi servera på hans herr middag. Snacka om att jag och syrran kämpar för att herrmiddagen inte ska få oss till servitriser . I morgon blir det att cykla 12-13 km till jobbet och lika mycket tillbaka och hoppas det gör susen för vikten.

1 kommentar: