onsdag 9 maj 2012

Jaha då bloggar man då....

Första inlägget i denna fantastiskt intressanta och inte alls ironiska blogg kommer här....Tadaaaa! Vad ska jag ha en blogg till kan man undra....Hur ska annars andra människor få höra mina smarta,roliga åsikter:) Jag tror att någon någonstans kommer läsa min blogg och tycka om den.Jag tror också att jag är rolig innerst inne och att det roliga måste få en liten plats brevid annat jag ska tjata om. Varför heter bloggen Fru Ronny kanske nån undrar eller inte. När jag gifte mig med min man Ronny bytte jag inte efternamn utan jag behöll mitt och han sitt, på morgonen efter bröllopet vaknade jag upp och min man sa då till mig -god morgon fru Ronny! Därför heter bloggen som den heter slut pratat om detta! Nu tänker jag inte skriva om vad bloggen ska handla om mer för den som läser får se....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar