torsdag 9 augusti 2012

Blandat...

I dag har det varit mycket som hänt men inget av det dramatiska slaget. Min pappa åkte vidare mot Mora och det var så kul att ha honom här.
Önskar att han bodde närmare, Leo sa att morfar kunde väl stanna lite till för " han är ju min bästa snickare"....
Ja han är min bästa snickare också;-)
Kojan blev inte klar men jag och barnen skruvade vidare på den hela dan, Ronny roade sig med att jobba en stund ( är man egen företagare så jobbar man fast man har semester).

På kvällen var jag på stan och åt med min Maria ( kompis) och skrattade en hel massa. Var länge sen vi träffades bara hon och jag. Jag har sån tur som har så fina vänner och jag är så glad att de finns allihop! Det är härligt när man stannar upp en stund, tittar runt och inser vad man har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar