söndag 19 augusti 2012

Snuvigt....

I dag har det varit ett väldigt snuvigt läge. Ronny sa till mig att gå och lägga mig en stund på eftermiddagen och jag sa att jag kommer ändå inte somna. Gjorde ett försök och visst gick det .....2,5 h sov jag, kändes som om det behövdes.
De flesta dagar är inte helt genom lyckliga eller genom ruttna så även denna. Fick för mig att baka paj på kvällen, det blev 4 st ost och skink pajer att ha till matlådor. Sånt känns alltid bra- att fylla på förråden.
Fick ett fint kort av Ullis på henne och mig från Countryfesten det gjorde mig glad. Har mycket att vara glad för.
I morgon börjar min stora lilla kille 6-års känns som i går som han började dagis ... Ja ja tjat, tjat jaddi jaddi bla bla bla... Slut tjatat för i kväll, i morgon en ny dag med nya möjligheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar