fredag 31 augusti 2012

Dagsverket....

Dagen började med skjutsning till förskolan och sen åkte jag och Molly ner en snabbis på stan och handlade ballerina mockasiner. Molly och mormor ska på Friskis och Svettis i morgon bitti.
Molly var så nöjd med sina nya "skor" och över att få vara själv med mig.
Jag var nöjd över att polisen stannade mig och jag fick blåsa. Inte för att jag tycker det är hysteriskt kul eller så men Molly sa tidigare i veckan att poliser sticks och att hon är rädd för dem så nu såg hon att de inte är farliga.
Leo hade en kompis med från skolan i dag och han sover över = super spännande.
Har hunnit göra lite smycken i dag också och lägga ut en del på sidan (www.aadesign.se) känner mig nöjd....
I dag på för middagen fick jag för mig att kolla om jag hade nåt fint kort på mamma och mig, hittade de ni ser här. Mamma är bäst och hon är den bästa mormorn också! Jag är så tacksam för att hon finns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar