lördag 23 juni 2012

Dagen efter.....

Bra dag i går! Halv jobbig dag i dag.....

Lite åsikter:

Ogillar: folk som är snåla på alla vis.
Ogillar: falska människor.
Ogillar: folk utan hyfs.

Gillar: generösa människor som bjuder på sig själva.
Gillar: karma
Gillar: mina fina vänner och familj .
Gillar:sommar.

I bland blir man besviken på människor, i bland känner man att man borde ge igen med samma mynt men det bästa man kan göra är att bjuda på sig själv till de som förtjänar det.
Ta bort energitjuvarna ur ditt liv.
Inse att det finns alltid snåla små människor som inte har förmåga att önska andra lycka och att du inte är som dem.
Man kan inte förändra en annan människa utan bara sig själv och att den förändringen kan leda till att den andra människan förändrar sig.
Så vad har jag lärt mig i dag?
Jo framför allt har jag lärt mig hur skönt det är att svära över en jvla kärring med sin syrra i telefon.
Har även lärt mig att man ska hålla koll för snåla, missunnsamma människor kan dyka upp lite var stans.

Ok, känns som det blev lite klagande och jag skulle egentligen inte ödsla tid på att skriva om detta för det är inte värt att lägga energi på....men men nu är det gjort och skönt kändes det att skriva detta! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar