fredag 8 juni 2012

Sommarkväll

Fick nöjet att spendera en extra timme på mitt arbete i kväll och slutade 23 istället för 22. Vad skönt det är att gå från jobbet och ut i sommarkvällen. När jag gick till bilen var det fortfarande ljust :) å vad jag gillar sommarkvällar!
Nåt jag inte gillar är idioter på vägarna, jag har drygt en mil hem med bil och på den lilla sträckan var det tre förare som körde som om de var fulla och/eller dumma ( risken är stor att detta stämmer en fredag kl 23 isch och studentfirande är igång i hela Gävle men ändå).
Svärmor brukar säga att hon inte oroar sig för hur vi kör när vi ska åka någonstans utan hur andra kör. Man kan ju påverka hur man själv gör men man kan inte påverka andra. Där fick hon en poäng.....
Ja plötsligt händer det! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar