onsdag 13 juni 2012

Stora killen.

I dag slutade min son dagis, det är stort!
Tänker på när jag skulle skola in honom där när han var 1,5 år gammal....tiden går otroligt fort.
Då var det mamma, pappa och gose pandan som gällde nu är det kompisar, cykla och häftiga grejer som ninjago lego. När man pussar honom torkar han bort pussen men han vill fortfarande ha den:)
Tänker på att jag sa till fröknarna på dagis när vi skolade in honom att han var tålig, ja ja sa dem men efter några dagar kom dem och berättade hur han hade gått rakt in i en fönsterbräda så det riktigt tjongade om det. Han hade bara ruskat på sig och gått vidare.
När jag fick barn sa alla att de växer upp så fort, njut av varje minut. Det gör man ju inte, njuter av varje minut för det gör man inte i livet heller men huvudsaken är väl om det mesta är bra. Och det mesta är bra och Jag gillar att vara mamma men måste dem bli stora så fort....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar